nuffnang

Selasa, 1 Mei 2012

Alat Pendengaran Luar saya dan Aksesorinya

Salam semua.Pada catatan kali ini saya akan upload sedikit gambar-gambar aksesori Alat Pendengaran saya.Bukan tidak mahu meng-upload kesemuanya,namun bagi mereka yang talian Internet yang biasanya,ianya akan membuatkan gambar yag ingin dilihat menjadi amat lambat.

Baiklah,dibawah ada sedikit gambar serta penerangan mengenai alat itu dan fungsinya.Untuk maklumat lanjut,anda boleh mengunjungi laman Web Pengeluar Implan Koklea ini.(klik di Sini)


Beg yang menempatkan kesemua barang

1 SET penuh

Bekas untuk menyimpan alat.Bekas ini menyerap kelembapan

Alat mengecas Bateri

Bekas untuk menyimpan Alat
Alat kawalan Jauh untuk Alat Pendengaran

2 ulasan:

  1. Nak tanya sikit.bila malam kita cas alat implant tu,adakah semua sekali @ hanya prosessor saja.bateri dia sekali ke kena letak skali?sebab implant anak saya pernah problem beberapa bulan lepas dan kena hantar ke australia untuk dibaiki.nasib baik still dalam warannty lagi masa tu.tahun depan kalo problem kena bayar pula.dah abis warannty semua part implant dia.

    BalasPadam
    Balasan
    1. mengikut buku panduan serta daripada laman web pengeluar dia,kita mesti letak alat pendengaran,processer sama bateri dia.Namun bateri pakai buang saja yang diletakkan disini.bateri cas tidak perlu diletakkan.Saya biasanya meletakkan Bateri cas di dalam traveller case.Sementara bateri pakai buang pula,saya jarang mengunakannya.

      Padam