nuffnang

Rabu, 9 Mei 2012

No siri Alat Pendengaran Anda

Salam semua disini saya ingin kongsikan tentang no siri Alat Pendengaran ini.No siri ini menunjukkan anda adalah Pemilik Implan Koklea itu serta diperlukan sekiranya terdapat masalah mengenai alat Pendengaran anda.



Bulatan menunjukkan no siri alat anda(gambar google)






Jadi sekiranya anda ada masalah,anda boleh menggemukakanya kepada Laman Web Pengeluar Implan anda iaitu cochlear.com.Mungkin mereka akan meminta No siri alat anda untuk kepastian.Sekian,terima kasih

2 ulasan:

  1. AsSalam saudara Najib. Terima kasih atas perkongsian ini. Banyak juga yang dipelajari. Anak akak insya-Allah, akan menerima implan koklea. Dalam proses menguruskan dokumen kewangan. Kongsi la lagi, dari persepektif orang dewasa penerima implan.

    BalasPadam
  2. terima kasih kak kerana sudi membaca.Diawal pembinaan blo ini,memang saya tidak bertujuan menulis untuk mengaut keuntungan,sebaliknya ingin berkongsi pengalaman serta kesukaran saya belajar mendengar.Ini kerana dari 10 orang pesakit yang dipilih doktor,9 adalah kanak-kanak kerana peluang mereka lebih besar.Amat sukar untuk mereka yang dah berusia mendapat peluang ni.Saya harap dapat terus berkongsi apa yang saya tahu.Sekian

    BalasPadam