nuffnang

Ahad, 22 Julai 2012

Habex-Laman web menjual peralatan Hearing Aids dan Cochlear Implan

Salam semua.Semasa saya mencari-cari maklumat mengenai Cedis(seperti di dalam penulisan terdahulu saya) di dalam internet,saya terjumpa laman web ini.Laman web ini bernama HABEX.Laman web ini menjual pelbagai peralatan dan aksesori Hearing Aids dan Cochlear Implan secara Online.

Kebaikan laman web ini ialah ianya terdapat banyak Promosi secara Online dimana pelbagai tawaran diskaun dan barangan diberikan.Saya sertakan gambar laman web ini seperti di bawah.

halaman depan laman web

promosi diskaun keatas barangan terpilih

Di antara barangan yang dijual disini.
Disini saya sertakan laman web ini.HABEX.Klik tulisan Habex tadi.

Sekian,terima kasih,Sharing is Caring.

Nota-Saya hanya sharing mengenai info sahaja.Namun saya tidaklah membeli secara online kerana saya ini jenis yang mesti mahu barangan di depan mata dahulu baru saya beli.


Mohammed.Najib Ibrahim

Tiada ulasan:

Catat Ulasan