nuffnang

Sabtu, 23 Jun 2012

Terima Kasih Persatuan ibubapa kanak-kanak masalah pendengaran

Salam semua.Genaplah 3 bulan Blog saya ini My Bionic Diary.Sesungguhnya tujuan utama saya menulis ialah bagi menyebarkan pengalaman saya menggunakan Implan Koklea,disamping bertukar-tukar pendapat dengan mereka yang senasib.

Alhamdulilah ternyata usaha saya ini diberkati ALLAH.Saya telah dipertemukan dengan Persatuan Ibu Bapa Kanak-kanak masalah pendengaran di Fecebook.Menerusi seorang kenalan baru saya yang saya kenali semasa mengunjungi Blog dia,dia kemudiannya memperkenalkan saya kepada persatuan ini.

Ternyata banyak pengetahuan yang amat berguna saya perolehi.Di antaranya ialah mengenai masalah HA,CI.Namun satu yang membuatkan saya semakin sedar dan Insaf ialah KASIH SAYANG IBU BAPA di dalam persatuan ini.

Seperti yang sedia maklum, kos membeli, servis HA/CI adalah mahal.Namun memetik kata-kata seorang kenalan yang juga seorang ibu,Harga adalah Faktor kedua.Yang penting adalah anak-anak.Memang sejak dahulu saya memahami kasih sayang Ibu bapa,Namun menerusi Persatuan ini,ianya membuatkan saya semakin mengerti dan menghargai jasa dan pengorbanan kedua ibu bapa saya.

Kedua-dua ibu bapa saya telah bersusah payah mendidik dan banyak berkorban wang ringgit demi saya.Saya pasti seperti para ibu bapa di persatuan ini,Ibu bapa saya jua meletakkan wang sebagai faktor kedua,ketiga atau terakhir.Yang penting ialah masa depan saya.

Terima kasih saya ucapkan kepada Persatuan ini.Persatuan ini banyak menyedarkan saya.Terima kasih sekali lagi......



Mohammed.Najib Ibrahim


1 ulasan: