nuffnang

Isnin, 3 September 2012

Come back

Salam semua.Terlebih dahulu saya ingin meminta maaf kerana tidak berkesempatan untuk menulis sepanjang bulan puasa dan Hari raya.Ini kerana pada bulan puasa saya teramat sibuk.Rezeki saya melimpah ruah kerana pada petangnya sampai ke malam saya bekerja sambilan di Selasih Restoren,Persada Johor menjaga Buffet Ramadhan.

Selepas Raya pula,saya masih lagi sibuk.Walaupun tidak bekerja di Selasih Restoren ( bekerja hanya pada bulan Puasa sahaja) saya sibuk memenuhi undangan majlis rumah terbuka kawan-kawan sekerja.Malah jika ada masa terluang saya lebih gemar mencuri masa untuk membaca.Saya gemar membaca kerana ianya amat menyeronokkan bagi saya disamping menajamkan Akal.Malah jangan anda tidak tahu,apabila akal menjadi Tajam,maka proses pembelajaran mendengar juga semakin Lancar.

Bacaan terbaru yang saya sedang baca sekarang ialah Doktor Umum-Memoir Tun Dr.Mahadir Mohammed.Memang tebal isi buku ini mengalahkan Kamus Oxford saya.Namun ianya amat menarik dan banyak yang boleh dipelajari.Jadi saya merekomenkan sekiranya anda tercari-cari bacaan yang berbentuk PENGALAMAN dan SEJARAH,maka buku ini seharusnya dimiliki oleh anda.

Okey,Saya berjanji akan terus berkongsi maklumat dan info mengenai Pembelajaran saya.Di harap usaha saya ini direstui ALLAH yang maha Kuasa. Sekian...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan